چه مدت می تواند شما را در دیالیز مبتلا به دیابت زندگی می کنند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران کلیوی معمولا دیالیز آغاز نمی شود مگر اینکه سطح خود را از عملکرد کلیه بسیار کم است. دیابت علت اصلی بیماری کلیوی end-stage است، در حالی که آن را نیز می تواند عارضه ای از بیماری کلیه باشد. اگر بیماران دیالیزی نیز دیابت دارند، چه مدت می تواند زندگی می کنند؟

با توجه به عادات بد غذا خوردن و سبک زندگی یا اختلال ارثی، نرخ بروز دیابت، نوع 1 یا نوع 2 است، بسیار بالا است. اگر بیماری کلیوی است از دیابت ایجاد می شود، به نام نفروپاتی دیابتی. به نوبه خود، بیماری کلیوی نیز ممکن است خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد. به عنوان مثال، تعدادی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیشنهاد استروئید، در حالی که قند خون بالا فقط یک عارضه جانبی شایع استروئیدها یا داروهای سرکوب کننده ایمنی است.

خیلی اوقات، نارسایی کلیوی ناشی از نفروپاتی دیابتی جدی تر از آن است که ناشی از انواع دیگر اختلالات کلیوی است، برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت است احتمال بیشتری برای القاء عوارض خطرناک تر مانند بیماری های قلبی عروقی و نارسایی قلبی، که منجر می شوند علل مرگ در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه. بنابراین، بیمارانی که کلیه شکست به علت دیابت معمولا نیاز به شروع دیالیز قبل از آن، در جهت تداوم طول عمر آن است.

به طور کلی، متوسط امید به زندگی در بیماران دیالیز حدود 5 ~ 10 سال است، اما این می تواند برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی کاهش می یابد. البته، امید به دقیق آن زندگی باید در شرایط دقیق از بیماری بیماران بستگی دارد.

چگونه به گسترش امید به زندگی این بیماران؟ مذاکرات باید شروع به ایجاد تغییرات در رژیم غذایی درست، توسعه یک شیوه زندگی سالم، مدیریت به موقع از عوارض دیابت، و ورزش ملایم به طور منظم. همه این روش ها می تواند کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران و آنها را زندگی می کنند راحت تر با دیالیز.

اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه ها دارند، ولی بهتر برخی از روش های درمانی است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود را کرده بود. اگر به اندازه کافی خوشبختانه، بیماران می توانند حتی از دیالیز، خلاص شوید.

http://enfermedad-renal.com/Diabetes/1909.html





:: برچسب‌ها: دیابت، درمان دیابت، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: